Monday, 4 April 2011

arh!!!!!!

hey.......(mood- tengah bengang).........."bkn bangang oke"......aku pun tak tau cm ner perkara ni boley timbul....aku pun x tau cm ner perkare ni boley terjadi.......kalo ko x campur dalam idop aku mesti x huru haranye la.......nape ko benci sangat kat aku hah!!........salah sangat ke aku nie??? ........aku benci ngn ko tahap gaban ni oke......sebelum nieh pun ade ke aku kaco idop ko hah?!!.....ade ke sampai aku campur hal idop ko??? x de kan...jadi tolong senyap dan duduk diam2 kat umah oke...........sumpah aku rase cam x nak tengok muke ko dah lagi lepas nieh( kalo boleh la)......aku pun x tau cm ner nak ending kan perkare nieh......tapi satu je aku nak mintak ngn ko ialah tolong jangan kacau idop aku lagi oke.....

* ape2 pun yang terjadi...aku nak ko endingkan perkare ni cepat sebelum aku jadi gile......dan campor hal idop   ko......cume aku nak kite kawan cm dulu2 je.......oke?? aku tau ko baik......dan x berniat nak buat perkare cm "SUCK" nieh........ntah la..susah aku nak cakap........
kk la bye......

No comments: